Jag är tjurig

Det blir inget nytt inlägg idag. Inget avslöjande om vad Holgersson just nu längtar allra mest efter. Ingen dräpande guide hur man avrättar ( nåja, avvisar, vänligt - men bestämt ) telefonförsäljare. Inget som får helt vanligt folk att kippa efter andan när de läser vad de tror är ytterligare en tråkig blogg om ingenting.

Då jag drog bort den irriterande muspekaren från skrivfältet råkade jag markera ytan utanför detsamma. När jag sedan skulle återgå till skrivandet kom jag åt backspace-tangenten och vipps så gick webläsaren tillbaka till föregående sida.

En timmas skrivande borta!


Lesson learned: Skriv allt i Word eller spara efter varje nytt stycke.

Med andra ord, Holgersson är tjurig.

Nu ska jag avreagera mig på frun med mina patenterade kommentarer och endast svara enstavigt resten av kvällen. Chokladen är snart slut.

Imorn har kanske tjurigheten övergått till mitt normala menstruella tillstånd. Så kanske det kommer en kioskvältare...

Dina Tankar

Ge Dina Tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0