Jobb,jobb,jobb

Dagen har inneburit mestadels arbete. Har sedan i tisdags arbetat på Bauhaus i Norrköping. Trivs som fisken i vattnet. Bra folk (både kunder och personal). Bra sortiment (Gubbdagis eller inte men man kan tillbringa långa dagar med att spatsera runt, synd bara att man inte kan det...). Nu är det bara över sommaren, men jag har visat att min ambition är att få vara kvar, har ingen aning om hurvida det är möjligt eller inte. Sen är det namnproblematiken och inte tala om omställningen från att kunna och veta ALLT till att gå omkring som en yr höna och leta efter någon att fråga. Det är nog det enda negativa, förutom att ungarna verkar sakna en något enormt. Men det är alltid tacksamt att få långa kramar när man kommer hem och blir välkomnad med orden "du ska sitta bredvid mig!" (Den eviga kampen om vem som ska sitta var vid middagsbordet.

Finns platsannonser uppsatta på väggen, de söker arbetsledare på projektanställning ett år. Främst söks det internt, men jag är väl intern nu??

Dagarna har varit långa och det känns i benen att man varit ifrån ett tag. 

Konstigt, har nog inte stött på en enda kund som verkat missnöjd, över service, varor eller långa väntetider vid färgdisken. Är det norrköpingsborna som (gud förbjude) är så trevliga, klimatet i butiken eller helt enkelt jag som ändrat synsätt?

Har även nu på kvällen fortsatt  mitt tappra försök att designa om bloggen. Lämna gärna åsikter, beröm eller andra tankar nedan. Kritik sänds till skrä[email protected] (om ni kan :) ).

Dags att krama kudden, ännu en kväll med på tok för sen go´natt. Bättring Holgersson!

Ska bara se vad kaninen gör inne i skafferiet,  nåde  honom om han tar mitt lördagsgodis. Får kanske flytta ner ungarnas istället.

Dina Tankar
Postat av: Anonym

Jag då? Jag saknar dig också! Även om inte jag deltar i den eviga kampen om att få sitta brevid dig vid matbordet;) Kul att du trivs men det är allt lite tomt här hemma.

2009-07-10 @ 01:20:59

Ge Dina Tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0