Struktur var namnet, sa Bull

Har ju lovat att ta tag i mitt bloggande.. bäst att göra det.

Dagen har lunkat på i sitt vanliga mak, har bara fått tokspel på all ostruktur som finns i detta strukturella überdeutch-företag. Allt ska var så jävla tipp-topp och det finns inte en grej som inte har en egen funktion, eller konstigt danskt (!) namn, men samtidigt så är det sån oordning, överallt. Iaf där jag befinner mig. Är det mig det är fel på, har jag för höga krav på min omgivning (och mig själv) eller är det så att det helt enkelt saknas struktur någonstans därunder den så fina ytan?

Har en hel del planer på förbättringar, ska bara se till så att ev ömma tår inte blir alltför trampade på.. Nu får det vara nog. Förtroende är bra, kontroll bättre! Kan ana mig till lite brist på ovan, eller är det för hård kontroll "uppifrån" som gör att tidsbristen på kontroll "neråt" är för stor. Vad faan menar jag? Vet inte men det ser bra ut..

Kort sagt, det måste till bättring. Och då är det som alltid bäst att börja hos sig själv. Så imorn ska det struktureras! Min akilleshäl är bara att jag har svårt att slutföra det jag påbörjar, vilket ofta leder till en ostrukturerad miljö, så det får bli i liten skala. Till och börja med.


Dina Tankar

Ge Dina Tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0